ZAJĘCIA WARSZTATOWE DLA RODZICÓW I NAUCZYCIELI ORGANIZOWANE NA TERENIE PORADNI
Rodzaj warsztatów |
Adresaci |
|
WARSZTATY DOSKONALĄCE UMIEJĘTNOŚCI WYCHOWAWCZE Poszerzanie kompetencji wychowawczych rodziców. |
|
mgr Agnieszka Glinka - psycholog
|
Warsztaty doskonalące umiejętność komunikacji z dzieckiem. Podnoszenie kompetencji wychowawczych rodziców nastolatków. |
rodzice dzieci w wieku dorastania |
|
Warsztaty wzmacniające kompetencje wychowawcze. |
osoby prowadzące rodziny zastępcze |
|
ZAGROŻENIE ZWIĄZANE Warsztaty poszerzające wiedzę na temat zagrożeń związanych z użytkowaniem przez dzieci Internetu, korzystaniem z konsoli, telefonu itp. |
rodzice uczniów szkół podstawowych i gimnazjum |
mgr Patrycja Pernak – Donica - psycholog
|
JAK UNIKNĄĆ WYPALENIA ZAWODOWEGO Poszerzanie kompetencji w zakresie konstruktywnych sposobów radzenia sobie
|
nauczyciele szkoły podstawowej |
mgr Dominika Zembrzuska - psycholog |
WPŁYW STRESU NA ZDROWIE Poszerzanie kompetencji nauczycieli |
nauczyciele szkoły podstawowej |
|
JAK MÓWIĆ, ŻEBY DZIECI CHCIAŁY NAS SŁUCHAĆ. JAK SŁUCHAĆ, ŻEBY DZIECI CHCIAŁY MÓWIĆ Sposoby radzenia sobie z trudnymi zachowaniami nastolatków. |
rodzice dzieci gimnazjalnych |
|
JAK PRACOWAĆ W DOMU Z DZIECKIEM MAJĄCYM TRUDNOŚCI W PISANIU
|
rodzice dzieci objętych zajęciami grupowymi na terenie Poradni |
mgr Katarzyna Werman - psycholog
|
PRACA Z UCZNIEM Z ZABURZENIAMI SŁUCHU I WZROKU W SZKOLE OGÓLNODOSTĘPNEJ
|
nauczyciele szkół ogólnodostępnych pracujący z uczniami mającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego ze względu na wadę słuchu/ wzroku |
|
SKALA RYZYKA DYSLEKSJI Praktyczne wykorzystanie narzędzia diagnostycznego w kierunku określenia ryzyka dysleksji.
|
nauczyciele klas I – III |
mgr Ewa Aleksandrowicz - pedagog
|
TERAPIA RĘKI Pomoc rodzicom w organizowaniu zajęć w domu, mających na celu usprawnienie ręki piszącej.
|
rodzice dzieci objętych zajęciami terapeutycznymi „Terapia ręki” |
|
ROZWÓJ MOWY DZIECKA AUTYSTYCZNEGO
|
nauczyciele przedszkolni i szkolni |
mgr Monika Anyszkiewicz - neurologopeda
|